На допомогу вчителю


НУШ. Батьківські збори Теми для батьківських зборів
Положення про сертифікацію педагогічних працівників
Посадова інструкція вчителів початкових класів
Тематичні тижні 1 клас НУШ
Онлайн-курс для вчителів Бери й роби
Ранкові зустрічі
Новий освітній простір НУШ
Створення освітнього середовища
Формувальне оцінювання 1 клас НУШ
Формувальне оцінювання 2 клас НУШ
Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2019/2020 навчальному році
Орієнтовні вимоги до ведення зошитів та оцінювання письмових робіт 
Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Як вчительки початкової школи вчаться і вчать по-новому
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАСАДАХ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПРАВОПИС

Лист МОН Щодо проведення підсумкового оцінюання Лист МОН Щодо проведення підсумкового оцінювання.

Виховуємо академічну доброчесність в школі
Руханки в НУШ
Відео руханка
РОЗУМНИКИ РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ
Розвиваюча гра "Різнокольорові кришечки"
Гра по-новому, навчання по - іншому. Лего.
Кубик Блума – ігровий метод для розвитку критичного мислення
Скрайбінг у НУШ і не тільки: урок, який запам'ятається
Розвиваючі завдання
Молодший шкільний вік. Його особливості
Психологічні особливості молодшого школяра

Чому учні не хочуть робити домашнє завдання і як цьому зарадити? Причини, з яких учні відмовляються робити домашні завдання, поради з мотивації.

Як запобігти виснаженню нервових сил в процесі повсякденної діяльності ( з кн. В.Сухомлинського "Сто порад учителеві")

Успішний вчитель – успішний учень, або те, що мотивує на досягнення успіху учнем Мотивація в освіті: інструменти, прийоми та принципи.
Пам'ятайте, що немає і бути не може абстрактного учня ( В. Сухомлинський)
Порівняльна характеристика знаннєвого і компетентнісного підходів в освіті (за О.Я.Савченко)
Результати компетентнісної освіти -індивідуальні досягнення учнів
Мотивація на навчання - ключ до успіху
Корисна шпаргалка для критичного мислення
Навички ХХІ століття
Наскрізнівміння учнів

Нова Школа 1 клас
LEGO

Математика. 12 ідей цікавого уроку (частина 1)https://www.youtube.com/watch?v=AUyWctNYgU0  



 Щоденні 5 Українська мова



Мультфільм про здоров'я












2020-2021НАВЧАЛЬНИЙ РІК 











Наскрізні завдання до різних тем 1-го класу НУШ

Концептуальні засади НУШ








Реалізуємо змістову лінію «Досліджуємо медіа» в початкових класах НУШ: практичні поради для вчителя

ЩОДЕННИК ПЕДАГОГІЧНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ УЧИТЕЛЯ ( 3 КЛАС)





 «Шість цеглинок»: ігри для першачків НУШ



14 ідей вправ-руханок для учнів молодшої школи

Поради для вчителів гіперактивних учнів

Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи

ІНТЕРАКТИВНІ  КНИКИ 

Космічна мандрівка  

Повторення вивченого РЕЧЕННЯ



«Удосконалення навчально-виховного процесу на основі впровадження інноваційних технологій як засіб розвитку творчої особистості учасників педагогічного процесу.»


Ігри-вікторини для 1 класу з LEGO



СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 

ЯК СУЧАСНА ФОРМА НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ»

У рамках тижня атестації 03.12.21 року методистом ліцею-інтернату Кабановою Наталією Петрівною було проведено семінар-практикум. Наталія Петрівна вміло сплела асоціативне мереживо від теоретичного матеріалу до  цікавих творчих завдань. Учителі початкових класів детально розібрали поняття «інтеграція», розширили власні уявлення про структуру та вимоги до інтегрованого уроку й зрозуміли переваги, доцільність і важливість проведення таких уроків.

          Практична робота семінару була спрямована на відокремлення поняття «інтегрований урок» та «урок з використанням міжпредметних зв’язків», презентацію групової роботи вчителів від народження інтегрованого уроку до складання ментальної карти. Родзинками засідання були вправи критичного мислення: «Дерево очікувань», «Учительський досвід», «Асоціації», «Очі бояться, а руки роблять». І на завершення семінару-практикуму методистом Кабановою Н.П. було підготовлено методичні рекомендації щодо проведення інтегрованих уроків та роздано інформативні буклети.

    



Аукціон педагогічних ідей 
«Практичне використання інтерактивних методів навчання в НУШ»


Для розкриття творчих можливостей учнів, задоволення їх особистих та суспільних інтересів, вчителю необхідно володіти методиками, які стимулюють конструктивно-критичне мислення, розвивають комунікативні вміння і навички. Цим вимогам відповідають інтерактивні методи навчання. Вони захоплюють учнів, пробуджують у них інтерес і мотивацію, навчають самостійному мисленню і діям.

        Поділитися своїм досвідом мали змогу учителі початкових класів КЗ СОР Глухівського ліцею – інтернату з посиленою військово – фізичною підготовкою під час методичного об’єднання,  проведеного у формі аукціону педагогічних ідей «Практичне використання інтерактивних методів навчання в НУШ». Вчителі презентували методи інтерактивного навчання, які вони використовують у своїй роботі,  і мали можливість придбати ту технологію, яка їх зацікавила їх найбільше.

        Дійсно, інтерактивні методи навчання, на відміну від традиційних, базуються на активній взаємодії учасників навчального процесу, при цьому основна вага надається взаємодії слухачів між собою. Такий підхід дозволяє активізувати навчальний процес, зробити його більш цікавим та менш втомлюваним для учасників.




Немає коментарів:

Дописати коментар