Гра для дитини – супутник життя
Державний стандарт початкової освіти ставить перед учителем завдання створити дитині умови для її максимального самовизначення й самовияву. Зрозуміло, що персональний вектор розвитку кожного учня не завжди збігається з напрямком руху у велику науку: не всім бути Ейнштейнами. Але із задоволенням і користю вчитися здатні всі.

Сучасні першокласники - це діти шестирічного віку, для них ігрова діяльність є близькою і зрозумілою.

Гра – ефективний засіб, що стимулює дітей стати кращими. Вона формує первинне усвідомлення того, що добре, а що погано, має прекрасну діагностичну функцію – показує дитині, що вона вміє, чого боїться, що їй подобається.

Гра для дитини – супутник життя: бавлячись, дитина живе і, живучи, грає.

Впровадження ігрової діяльності під час проведення розвивальних занять просто необхідне; її використання дає змогу успішно формувати і закріплювати позитивне ставлення дитини до навчальної праці. Граючи, діти стають психологічно розкутими, а це, в свою чергу, сприяє вияву їхніх творчих здібностей, нівелює негативне ставлення до об'єктивно складної навчальної праці. При цьому непомітно для себе дитина "втягується" у навчальну працю, пізнає її радість.












Немає коментарів:

Дописати коментар