«Навчати треба
не думкам,
а вмінню мислити”.
Еммануїл Кант
Одним з найважливіших періодів у розвитку і формуванні людини є навчання
її в початковій школі. В цей час закладаються основи розумового розвитку дітей,
створюються передумови для підготовки самостійно мислячої, критично оцінюючої
свої дії людини, здатної зіставляти, порівнювати, висувати безліч способів
вирішення проблем, оцінювати їх і вибирати найбільш раціональний, виділяти
головне і робити узагальнені висновки, застосовувати отримані знання на
практиці.
Саме з цією метою і було проведено
заняття у формі інтелектуальної гри «Чомучки»
для учнів 1-А класу. Гра, як основна
діяльності дитини у молодшому шкільному віці, є постійною її супутницею. Із
задоволенням учні розв’язували цікаві розвиваючі логічно-математичні завдання, завдання
на увагу, мали можливість виступити у ролі архітекторів, дослідників – і все це
завдяки використанню мультимедійних
засобів.
Особливістю проведення даної гри було те,
що учень повинен був не тільки аналізувати, порівнювати,
синтезувати, абстрагувати, узагальнювати, але й мислити, робити висновки,
встановлювати причино-наслідкові зв’язки.
На таких заняттях діти вчаться думати,
міркувати, шукати раціональний шлях розв’язання. Саме з метою розвитку логічного мислення були підібрані пізнавальні завдання, що дало
можливість сформувати і розвинути всю різноманітність інтелектуальної і творчої діяльності учнів
1-А класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар